16.11.12

Malas

Assalamualaikum.

Post kali ni, aku nak bercakap soal kehidupan aku di sini sejak dua menjak ni. Aku tak tau la apa dah jadi dengan aku. Malas je memanjang. Study pun jarang sekali. Setakat menyiapkan tutorial je, mcm mne nk score tinggi2 kalau mcm ni khairy. Lagipun aku jadi bertambah malas ni sbb keadaan badan aku sekarang. Dah masuk 5 hari, tak sembuh2 lagi demam aku ni. Macam2 ubat dah aku try tapi semua macam tak de effect je. Hurmmmmm. Doakan aku sembuh cepat ye. Korang semua mesti penah rasa kan, kalau badan rasa tak best mesti nak study pun rasa malas. Kan?

Secondly, something yang ada dalam wishlist aku dah aku sempurnakan. Sebenarnya sejak dari kecil lagi simpan minat nak main benda ni. Sekarang baru boley nak main. Hehe. Cuba teka apa benda. Kalau nak tahu tunggu next post la. Aku post specially pasal benda ni.

#stillfever #tensen #malas

No comments:

Post a Comment