17.11.12

keyboard

Assalamualaikum.

Senang cerita, aku dah beli digital music keyboard! Suprise tak? Hahaha. Semua orang mesti fikir pelik kan. Sejak bila la khairy ni main keyboard. Actually, aku sedang belajar main keyboard sekarang, belajar dengan seorang member ni, dia hebat jugak la main keyboard. Kenapa tiba-tiba minat? Sebenarnya, sudah lama minat nak main keyboard/piano, cuma sebelum ni tidak ada orang nak ajar aku. Sebab masa kecik-kecik dulu pun pernah gak main keyboard. Tapi keyboard tu rosak, jadi berhenti kat situ jela dulu main. Sekarang baru ada kesempatan balik untuk main.

Tapi keyboard ni, main untuk masa-masa lapang je, masa-masa bosan. Tak boleh main selalu, nanti taksub, banyak lagi benda lain nak kena belajar. Pelajaran mesti diutamakan. Kalau gred rendah nanti, nak salahkan siapa? salahkan diri sendiri la.

Yamaha YPT-220, my new wife! 


Di sebalik kegembiraan ini juga, saya memohon anda semua supaya anda menggunakan masa anda selama beberapa minit selepas solat untuk mendoakan untuk saudara-saudara kita di Gaza. Mereka memerlukan pertolongan kita, walaupun kita tak dapat membantu mereka secara dekat, kita dapat membantu mereka secara jauh. Sesungguhnya Allah SWT akan menolong umatnya yang dalam kesusahan. In sha Allah.

Till then.

#keyboard #stillfever #prayforGaza #7months

No comments:

Post a Comment