18.11.12

Gembira dan Duka

Assalamualaikum.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan semoga berjaya kepada junior2 saya, TDP AUST/NZ Micet utk utk final dorang bermula esok. In shaa Allah korang semua akan fly. Nak ceritalah sket, pasal dorang ni, mula2 kenal dorang kat kolej mara kuala nerang tapi x rapat pun kat situ sbb dorang ramai kan, x sempat nak kenal pun semua, cuma sempat rapat dengan 2-3 orang je.

Lepas dorang masuk UniKL micet, barulah lagi rapat dengan dorang semua sebab bilangan dah makin berkurang. Plus boley kenal dorang sebab dorang ni selalu pinjam kete aku dulu. Haha. Yang aku selalu lepak/rapat dulu kat micet, syemer, chong, am, zaza, shahrul, zuhair, syazlan, faizzi, abu, zureen. Ada lagi rasa tapi dah lupa. Sorry. So good luck koranh. Do your best!

Kat sini nak ucap gak, good luck kat TDP UK BATCH 6 utk final sem 1.

Di sebalik kegembiraan ni, ada berita sedih sket, nenek saya meninggal dunia pagi tadi, dalam pukul 4.30 pagi waktu malaysia. Dapat tau daripada my siblings( mula2 dengar mmg terkejut la, mmg xleh nak hide la kesedihan tu tapi kena kuatkan diri la. Aku cuma mampu sedekahkan al-fatihah dan yasin dari sini. Moga2 arwah tergolong dalam golongan2 yang beriman. Amat sedih sebab tak dapat lihat wajah nenek yang saya paling sayang buat kali tetakhir. Kali terakhir tgk, sebelum fly dulu la. Tolong sedekahkan al-fatihah juga kepada nenek saya. Al-fatihah. Thanks.

Till then.

#goodluck #sedih #nenek

1 comment: