15.11.12

Perjalanan Bermula

assalamualaikum.



di sini bermulalah perjalanan baru aku sebagai seorang blogger di blog yang baru ni. kerana blog yang sebelum ini, all-about-khairy.co.cc mengalami sedikit masalah teknikal. sesungguhnya, blog tu meninggalkan banyak kenangan kepada aku. tapi apakan daya, tak dapat diselamatkan. tapi, aku rasa ini lah masa yang terbaik untuk aku melupakan segala memori pahit yang aku tulis dalam blog tu dengan berpindah ke satu blog yang lain. ak harap blog ini dapat memanfaatkan orang lain juga. tapi aku tidak akan menukar cara penulisan dan isi kandungan blog aku kerana aku lebih selesa begitu. tapi mungkin blog ini akan lebih menceritakan perkara-perkara yang lebih berfaedah selain isi hati aku. aku juga berharap, dengan blog baru ini, aku dapat meneruskan hidup ini dengan lebih bagus. 

itu sahaja dari aku. mungkin post pertama ini agak formal. jangan bimbang, selepas ini aku akan menulis blog aku seperti biasa kerana agak janggal menulis sebegini. terasa seperti seorang penulis novel. ayatnya berbunga-bunga sekali. tanpa smiley, tanpa haha, tanpa hehe. agak pelik sebenarnya ini. baiklah, sebelum aku merapu lagi panjang. aku ingin mengucapkan;


SELAMAT DATANG
ke
ichi80ichi.blogspot.co.uk



#fever #flu #cough #homesick #maybe

No comments:

Post a Comment