20.2.13

Gambar

Assalamualaikum.

Kadang-2 bila aku tgk org gembira, aku pun turut rasa gembira dan kadang-2 aku tgk org sedih, aku rasa ingin tahu kenapa dia sedih. Kita boleh lihat perasaan seseorang dengan melihat wajah seseorang tu.

Kadang-2 bila aku lihat gambar kawan-2 aku di laman-2 sosial dengan kegembiraan mereka. Aku pun macam boleh rasa kegembiraan mereka. Mungkin disebabkan ukhwah persahabatan tu dah lama terjalin.

Betul lah kan bila kita rasa rindu akan sesiapa pun, kita akan lihat gamba-2 kita bersama mereka. Kita akan dapat mengimbau kenangan manis dan pahit bersama mereka. Kadang-2 dengan melihat gamba-2 tersebut, kita mampu tergelak seorang diri.

Sebab tu lah, aku suka tangkap gamba keluarga, saudara mara dan kawan-2 aku sebab bila rasa keseorangan, gamba-2 mereka lah yg menjadi teman.

Till then.

p.s: you look like a princess in that picture. :D

1 comment: