9.1.13

inshaAllah

Assalamualikum.

Membazir masa lagi dengan online (facebook dan twitter). Bila nak berubah ni khairy? Cakap hari tu nak berubah. Khairy, daripada ko duk tarik2 mouse dengan jari tu kat FB dgn Twitter, baik rajin kan diri tarik2 muka surat al-Quran. Byk faedahnya, pahala pun dapat.

InshaAllah, aku akan cuba sedaya upaya utk memaksimakan masa dengan perkara-perkara macam tu lepas ni. FB dengan Twitter pun aku akan still layan tapi inshaAllah aku akan lebihkan lagi dengan benda yang berfaedah. Chaiyok! Ganbatte! Aku mesti berubah.

Harap keluarga dan kawan2 dapat bantu aku untuk jadi lebih baik.

"Barangsiapa yang hari ini lebih baik dari hari semalam sesungguhnya dia beruntung, barangsiapa hari ini sama dengan hari semalam maka sesungguhnya rugilah dia dan barangsiapa hari ini dia lebih teruk dari hari semalam maka sesungguhnya ia terlaknak." (HR Dailami)

Till then.


No comments:

Post a Comment